Kundservice

Nedan sammanställer vi de vanligaste frågor som vi får, är det något annat ni undrar över tveka inte att kontakta oss!

Frakt
Vi har fri frakt inom Sverige. Fraktkostnad för att skicka till utlandet är 90:-.

Leveranstid
Från att du fått en bekräftelse via e-mail på att vi skickat din vara tar det 1-3 arbetsdagar innan ditt smycke levereras, gäller inom Sverige. Under sommaren Juli – 10 Aug skickar vi inte beställningar varje dag därför kan det ta några dagar extra innan du får ditt smycke.

Betalning
På Shieldmaid.se kan du betala säkert med ditt kredit- eller kontokort. Vi erbjuder utöver kortbetalning även betalning via faktura, konto, internetbank och att dela upp betalningen. På Shieldmaid.se använder vi Klarnas tjänster för kort- och fakturabetalning. All data skickas via en säker anslutning (SSL) och vi sparar givetvis inga betalningsuppgifter.

Byte & Returer
Vid byte av ett smycke mailar ni oss på customerservice@shieldmaid.se så ordnar vi det. Frakten vid byte står Shieldmaid för. Vid retur står kunden själv för returfrakten. Öppet köp samt byte gäller i 14 dagar från att du mottagit varan. Returer och byten ska återsändas i originalskick samt med tillhörande ask och kvitto.

Skulle det mot förmodan vara något fel på varan när du mottagit den kontakta oss på customerservice@shieldmaid.se så ordnar vi med ett nytt smycke så fort som möjligt.

Presentkort & Rabattkod
Har du ett presentkort så finns det en kod som du skriver in vid betalning, då dras värdet på presentkortet av. Detta gäller även rabattkoder.

Kundevent
Är ni intresserade av att ha ett Shieldmaid-event kan ni kontakta oss på anna@shieldmaid.se.